callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Flyttpackat dag 4, Fed up

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är det verkligen inte roligt längre det här med att flyttpacka. Det är på den nivån att jag inte ens ville gå upp imorse utan låg kvar i sängen lääänge. Det är grejer överallt och det är bara det sista kvar men alla vet att det sista är jobbigast, oavsett om det handlar om en uppsats, viktnedgång el just flyttpackning. Blä!
Idag fick jag iaf leverans av tidningspapper av en mycket klok person som kom på att man kan använda Metro, jag hade liksom slut på tidningspapper och visste inte vad jag skulle ta vägen. Så Metro är ett hett tips om man måste få tag på många tidningar snabbt. Mitt största bekymmer just nu är allt som ska till Myrorna, det är verkligen mycket grejer och jag har ingen bil. Tänkte ta en taxi dit men jag behöver ändå hjälp. Hoppas en snäll kompis dyker upp i sista minuten som kan tänka sig följa med. Vore så onödigt att dra med sig allt som jag ska ge bort till Karlstad.
Jag har också varit och ätit middag på den vegetariska restaurangen Andrum med min kompis Krish. Mycket tjejsnack blev det och kloka livsråd. Gamla vänner är bara för mysiga!
Nu återstår resten av det här skittråkiga jobbet med att packa.
Vi hörs!
 
Så ser det ut just nu
 
 Enda arvet jag har kvar efter min farmor
 
 Har försökt trösta mig själv med choklad jag fick av Lisa
 
 Middag med min vän Krish på Andrum, ingen kulinarisk upplevelse men helvegetariskt och helt ok i smaken och framför allt sjukt nära i det dåliga vädret som var idag
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: