callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Flyttpackat dag 1

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag inledde jag packandet inför flytten som är på lördag. Jag har tömt bokhyllorna och en del av skåpen. Det tar längre tid än vad man tror. Det är så oerhört skönt att kasta massa saker man har samlat på sig genom åren som man inte ens använder. Jag har tex kasserat mer än hälften av mina sängkläder idag. Jag måste ta en el ett par rundor till myrorna i veckan.
Jag hann också träffa mina fina vänner Solveig och Filip och käkade middag. Det var så skönt att komma från lägenheten för det råder total kaos här nu.
Imorgon ska jag bara fortsätta tömma skåp och kanske tvätta fönstren el göra rent spisen.
Vi hörs!
 
Dagen inleddes med att ta ut allt ur bokhyllorna
 
 En del av mina böcker, några skänks till myrorna men dem flesta följer med till Karlstad
 
Trevlig middag med trevliga vännerna Solveig och Filip, vi käkade thaimat och flabbade åt ingenting
 
 Jag har inte bara snälla, trevliga och välutbildade vänner, de är rätt snygga också!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: