callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Bra dag

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Idag testade jag SATS i Karlstad för första gången. Det finns tydligen 2 men jag var på den i stan. Spinning 30 min och Core ball 30 min. Det var väldigt länge sen jag var på pass så det var roligt. Core ball hade jag inte ens testat innan. Det är alltså core-övningar med hjälp av en pilatesboll, vilket gör det hela lite roligare, men svårt var det. Mycket balans behövdes. Sen var jag och åt middag på ett thaiställe med mamma. Spicy hot hette stället. Maten var ok men medioker.
Jag passade på och shoppade lite också. En reatröja på H&M och så ett par träningsbyxor och ett träningslinne därifrån. De har 20% rabatt på sina sportkläder för medemmar vilket gör att man får träningskläderna nästan gratis. Kvaliteten är ju inte samma som Nike el Adidas men priset är oslagbart. Ska försöka fota min nya träningsoutfit nästa gång jag tränar.
Jag har förutom gympasset även fått 1 timmes promenad fram och tillbaka till gymmet, det är faktiskt rätt skönt att bo en liten bit från stan, jag gillar promenaderna.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på Girls som jag har börjat se från början.
Och imorgon bär det av mot Götet, det tog mig bara 7 dagar i Karlstad innan ett första besök i Göteborg. Hihi!
Japp, vi hörs!
 
Är det Värmland el Norrland jag har flyttat till? Det har snöat mycket. Och vet ni vad? Folk cyklar i det här vädret, det är som att be om skador tycker jag.
 
Fina mamma på Spicy hot
 
Moi nöjd efter dagens träning
 
Maten på Spicy hot som ligger på Kungsgatan 12 Karlstad. Det var en stor portion som gör även de mest hungriga mätta, smaken var helt ok men inget speciellt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: