callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sjuk

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår var jag på stan och kollade på nya glasögon. Var runt till 3 olika optiker och testade många bågar och fastnade för ett par som jag visar er snart. Ni som har bra syn, var tacksamma, det är sjukt dyrt med brillor och linser.
Sedan åt jag sushi i Mitt i city, Sushi Yama. Det var gott. Sen handlade jag mat och åkte hem. På kvällen gick jag och såg en film på Arenan som är lite av en kulturbiograf. Filmen hette Girlhood och handlade om ett gäng förortstjejer i Paris och deras liv. Rätt bra film och det var inte många där, tydligen så var det Mello igår, vilket jag totalt missat.
Inatt kände jag mig illamående och hade ont i magen och det har bara fortsatt. Jag har legat i sängen hela dagen i princip. Inte kunnat äta nåt annat än kex och en banan. Det känns nog lite bättre nu så jag hoppas kunna gå och jobba imorgon.
Ok, vi hörs snart igen! Bye!
 
 
På väg hem från jobbet i fredags. Strålande sol, de ljuger inte när de säger att Karlstad är solens stad!
 
Brillorna jag tänkte välja, är så himla trött på plastbågar
 
 Sushi från Sushi Yama i i Mitt i city
 
 Kulturbion Arenan
 
 Kvällens film Girlhood
 
 Mysig men ändå sorglig historia
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: