callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Mellandagar

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Idag gick jag ännu en runda på stan. Måste säga att Åhlens rea inte var mycket att ha, iaf inte här i Karlstad. Jag köpte en topp som jag inte ens har orkat testa. Har även en klänning från Zara hängandes i garderoben som jag inte provat än. Ingen aning vad jag ska ha på mig på nyår, vet ni?
Efter shoppingen blev det gym. Har kommit iväg ett par gånger efter ett väldigt långt uppehåll och hoppas kunna få lite rutin. Pratade med dem om PT timmar och skulle återkomma i januari när de lagt sina scheman. Jag kanske blir med PT snart.
Sedan har det blivit Downton Abbey nu på kvällen. Om 2 dagar åker vi till GBG i en hel vecka, ska bli kul!
Vi hörs mina vänner!
 
Fika på House of Melker i Karlstad, världens minsta toast men salladen var god. Namnet "svart kvitten" på teet jag beställde förvirrade mig lite. Vadå svart kvitten? Kvitten är ju gula!
 
Moi på gymmet innan lite härligt benpress

Kommentarer


Kommentera inlägget här: