callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Juldagen

Kategori: Allmänt

Hej på er! God jul fina läsare! 
Hur har ni haft det? Hoppas ni har njutit av julen hittills. Själv jobbade jag julafton, kl 12-21. Jag och min kille hade lite julbrunch innan jobbet och bytte också julklappar. Det var mysigt och jag var supernöjd med mina klappar. Sedan blev det jobb. Bussen på väg till jobbet var pyntad till tusen och självaste tomten körde bussen och vinkade åt alla förbipasserande. Kul med en busschaufför som ansträngde sig!
på jobbet började det hela med en krånglig patient där jag inte riktigt kunde förstå hur saker och ting hade gått till. Hen fick iaf den hjälp hen behövde hoppas jag. Sedan var det ytterligare patienter men de var inte fler än vad vi klarade av. 
Idag låg jag och drog mig lite och sedan åkte jag till min mamma. Vi åt mat och bytte julklappar. Alla var mycket nöjda med det de fick.
Nu ser de andra på tecknat och jag har skickat iväg en del julhälsningar jag inte hann med igår. Jag är ledig framtill 7:de januari, hela 12 dagar. På nyår åker vi till Gbg och jag ser så framemot det! 
Ha det fortsatt bra och vi hörs!
 
Vår julgran 
 
Lycklig tjej
 
Finaste julklapparna från min kille
 
 
Armband från mamma, älskar smycken
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: