callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helgen

Kategori: Allmänt

Hej!
I helgen var vi på landet och hälsade på. Det var trevligt. Skönt med frisk luft och lantliv, men gud vad jag saknar storstaden nu. Jag behöver en break, ska till GBG om två veckor men det känns som det inte kan komma nog snart.
Idag och igår var jag kompledig, ska jobba natt resten av veckan. Skönt att vara hemma men har inte direkt haft något att göra. Ikväll blir det iaf restaurangbesök, jag måste bara ut. Japp, det är inte alltid lätt att bo i en liten stad där man dessutom inte känner mycket folk.
 
Saker som jag iaf har att se framemot:
Göteborg om 2 veckor och firandet av en av mina vänners födelsedag
6 dagar i Göteborg över Nyår med både utgång och sedan även firandet av min födelsedag 4/1
Julen förstås
Men innan dess är flera veckors jobb framför allt på akuten kvar. Som sagt så kommer jag inte sakna internmedicin alls när jag är färdig med det, det har varit tufft.
Vi hörs!
 
På besök på landet och blev direkt omtyckt av kissen Sotis
 
Härlig skogspromenad i söndags, Sillebotten Värmland
 
 Happy camper
 
 Igår var jag och fikade på Rosteriet (Löfbergsskrapan) med en god vän, de har inte bara gott kaffe utan även jättegoda mackor, här med ägg och romsill
 
 Äntligen hann jag träffa finaste Anna med söta Leo som snart fyller 3 månader
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: