callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hej

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Jag går en nattvecka på akuten just nu vilket betyder att jag jobbar 20.00-08.00 onsdag, torsdag, fredag. Nu är det bara sista natten kvar. Inatt glömde jag äta, det var saker att göra helatiden, som tur var hade jag ätit en bra middag innan. Jag jobbade med en kollega som är väldigt stresstålig och behaglig att jobba med så det var kul.
Jag var ledig måndag-tisdag denna veckan och gud vad det behövdes. I tisdags var vi på Cava 42 och käkade tapas, god mat, mysig restaurang och bra stämning. På onsdag innan jobbet tog jag en shoppingtur på stan. Det är som att spendera lite kvalitetstid med sig själv, och sin plånbok! Det blev underkläder och smink.
Min iPhone 6 är inlämnad på lagning då skärmen sprack i somras och jag orkade lämna in den först nu. Man känner sig helt handikappad utan sin mobil. Jag har fått låna en iPhone 4, den är ful men gud vilken batteritid den verkar ha!
Nu ska jag äta och softa lite innan jag rusar till jobbet igen, kl 20.00 på en fredag! Ha nu en trevlig helg!
 
Tapas-middag på Cava 42 i Karlstad i tisdags, så skönt att göra något sådant mitt i veckan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: