callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fredag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Nu har jag haft ännu en vecka på akuten, det har faktiskt gått rätt bra även om man nu förbereder sig för ledighet över julen och inte har någon större lust att jobba.
Förra helgen var jag i GBG. Jag var där lördag-söndag, hann träffa vänner, firade Solveigs 30 årsdag och så köpte jag alla mina julklappar, duktigt tycker jag själv. Det var en kul helg.
Ikväll kom jag hem lite efter 19.30 från jobbet och därmed får jag bara en halv fredagkväll. Det är iaf himla skönt med en ledig helg nu. Imorgon ska jag sova ut tänkte jag och på söndag ska jag träffa min kära mamma.
Hoppas ni får en skön helg!
 
 
Middag för Solveig och hennes syster som fyllde 30 år, systrarna till höger i bilden
 
 Jag och Solveig på Yaki Da
 
 Juldekoration utanför Zara i GBG
 
 Att fika, en gammal favvosyssla som jag nästan aldrig gör nuförtiden, himla trevligt på Le pain vid Kungsportsplatsen
 
 Mysigt fika
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: