callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Rastlös

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Det är bara några dagar kvar inför resan och jag är lite rastlös. Har försökt shoppa men det går så där. Jag klarar ju mig gott på det jag redan har. Har påbörjat lite smått att packa, man vill ju få med sig kläder som passar ihop så lite eftertanke krävs. Det slår mig att jag knappt har använt några sommarkläder det här året. Har mest gått i långbyxor och linnen då vädret har varit så varierande. Dem gånger jag har haft kjol/kortbyxor på mig kan jag räkna på en hands fingrar. Hur är det med er andra? Till saken hör ju att jag har jobbat hela sommaren också och inte riktigt haft tid att sitta och sola så fort det har varit lite fint väder. Det ska iaf bli helt underbart att knata omkring i shorts/kjol och lätta linnen varenda dag i Nice.
Igår såg jag The theory of everything. Bra film. Ikväll ska jag se Still Alice. Det blir för övrigt pizza ikväll och relax, man orkar knappt företa sig något vettigt så här precis innan resan. Imorgon är det tänkt att jag ska hänga lite med mamma. Det blir mysigt.
Så nu vill jag att tiden ska gå fort så jag får resa iväg.
Over and out!
 
Några minnen från Rivieran, Villefranche för 3 år sedan
 
Monaco för 2 år sedan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: