callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Nice del 3

Kategori: Allmänt

Och så ännu fler bilder från resan.....
 
Moi, blus Zara, kjol Noisy May, skor (sommarens bästa köp, bekväma och snygga) Scorett och coolast av allt kuvertväska som är min egen kusins design, märket heter Bel & Jaz och allt hon gör är i italienskt skinn
 
Skååål
 
 Kul skyltning
 
 Cap dÁil
 
Cap dÀil
 
 Mitt sällskap fick med mig till naturhistoriska museet, ett litet men sött museum
 
 Ett annat museum kring en utgrävning från 400 000 år sedan, Terra Amata
 
 
 Vid Massenaplatsen
 
 Hihi
 
 Looking like a boss
 
 Musslor, något som jag hade längtat efter jättemycket
 
 Nam nam
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Annika Högström Theens säger:

    Tack att du tittade in hos mig! Härlig blogg du har. Kommer säkerligen tillbaka. Ha en fin kväll. Kram Annika

    Svar: Detsamma! Kram :)
    Nasha

    2015-08-25 | 20:49:00
    Bloggadress: http://jeansfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här: