callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fredag

Kategori: Allmänt

Hej!
Mina fredagar är väldigt lugna om jag inte åker bort nuförtiden. Vi slutar 12.15 på fredagar vilket är jätteskönt, får lunch på jobbet och sedan har jag gjort det till vana att gå till stan och shoppa lite. I fredags letade jag efter ett nytt läppstift. Man tröttnar ju på dem färgerna man redan har och vill ha något nytt. Jag var på Åhlens (Karlstad) och testade X antal olika färger och fastnade till slut för ett orangeaktigt (det heter visst mandarin på sminkspråk) läppstift från Clinique. Har varken testat den färgen el märket tidigare. Till det köpte jag en matchande läppenna. Sedan var jag också förbi systemet och handlade lite.
På kvällen lagade jag tacos och sedan såg jag på några avsnitt av Intreatment, surfade lite och gick och la mig relativt tidigt.
Ja det var min superspännande fredag det! Antar att man behöver ta det lugnt ibland och just nu är jag mer el mindre tvungen till det så jag inte känner så mycket folk här.
Hej så länge!
 
Testar olika läppstift på Åhlens
 
 Det jag kom hem med, en riktigt cool färg
 
 Nu får sommaren gärna komma
 
 Fikade också på Mollys café, det enda cafét jag känner till och gillar i Karlstad
 
 Från vänster körsbärsöl, veteöl,breezer jordgubb,lemoncider,bärcider och vitt vin
 
 
Väl hemma med nya läppstiftet på
 
 Tacosmiddag, nam nam
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Soft fredag alltså ;)

    Svar: Kan man väl säga!
    Nasha

    2015-04-11 | 22:41:43
  • Caroline säger:

    Svar: Nämen, hej! Kul att du hittat till min lilla blogg! Läste att du nyligen flyttat hit, hur trivs du nu då? Tycker du om Karlstad? Vilken fin läppenna förresten! :-)

    Svar: Tack! Jag trivs bra på jobbet men känner inte så mycket folk här än.
    Nasha

    2015-04-13 | 16:17:42
    Bloggadress: http://ensomcaroline.se

Kommentera inlägget här: