callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Post-rese blues

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Det är en omställning att komma hem från 2 veckor i Iran. Där är man omgiven av människor 24/7. Jag har ärligt talat inte varit ensam något under resan. Och här hemma bor jag som bekant ensam och är dessutom ledig framtill 1 oktober. Så det blir en omställning. Jag får se till att ringa några vänner och planera några träffar.
Resan var såhär i backspegeln jättebra. Två veckor är egentligen för kort tid för att hinna göra allt man vill. Men vi hade iaf kul. Någon gång skulle jag vilja resa till Iran och resa runt där. Jag har bara sett 3-4 städer där. Det finns mycket att se.
Jag tog ca 600 bilder när jag var där, de flesta på vänner och bekanta. Tänkte bjuda på några här.
Vi hörs!
 
Min söta kusin Sahel
 
Bricka med frukt och nötter och te
 
 Vattenpipscafé
 
 Jag hostade något förfärligt först men fick ordning på det så småningom. Det fanns tobak i alla olika fruktiga smaker, vi testade blåbär. Jag rekommenderar i övrigt inte rökning i någon form.
 
Försöker blåsa ringar, lyckades förstås inte
 
 Tre kusiner ute på stan
 
 Mysig kväll med tjejerna
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: