callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Veckan som gick

Kategori: Allmänt

 
Hej!
Jag har haft en stressig vecka. I måndags var jag på jobbintervju i Karlstad och kan ni tänka er att de ringde samma kväll och erbjöd mig jobbet? Så nu ska jag flytta till Karlstad och börja jobba i slutet av januari. Det är ett smart drag när det gäller karriären och det ska faktiskt bli kul med lite omväxling även om jag gillar Göteborg.
Så veckan började med glada nyheter. Sen dess har jag haft 3 jobbiga dagar på jobbet. Det har varit för mycket denna veckan. Jag hoppas jag kan jobba undan lite saker imorgon. Trivs ju väldigt bra med jobbet när jag slipper stressa.
Idag var jag och tränade, spinning och core på Sats. Lite tuffare än sist men skönt. Kände verkligen att jag behövde det. Imorgon ska jag hem till en kompis och äta räkor och dricka vin, ser framemot fredagkvällen.
Vi hörs!
 
 

Brunch på Ritz i lördags
 
 Filip och Mikael
 
 På besök i Värmland, jag och mamma
 
 Min söta lillebror Sebastian som jag kommer se mer av när jag flyttar
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: