callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Stackars blogg

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag vill verkligen blogga men det har varit en hektisk vecka. Och den här veckan kommer jag jobba 60 timmar eftersom jag har 2 jourer. Puh....
Allt är frid och fröjd annars. Ja förutom att Grinchen till schemaläggare har schemalagt mig heeeeela julen i princip. Jag lyckades byta bort juldagen idag men det återstår mycket. Puh...
Ja, jag ska blogga mer vid första bästa tillfälle, och jag lovar då lite roliga bilder också, tex från en fest i lördags.
Vi hörs!
 
Jag är inte en lika flitig bloggerska som den här donnan, men så har jag ju faktiskt ett vanligt jobb också som jag måste hinna med förutom bloggen. (bild lånad från nätet)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: