callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ny kategori

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Tänkte köra en ny kategori här i bloggen, nämligen Fredagkväll. Kissie har ju en throw back thursday så.........
Ja igår (fredagkväll alltså!) var jag och min kompis Mikael på Noba och åt mat. Det var väl helt ok mat men deras skaldjursgryta är verkligen inte värd 160 kr. Servicen var skakig och vi fick vänta ett bra tag. Så min slutsats är att Noba är en bättre bar än restaurang. Sedan gick vi till Tre små rum som jag aldrig varit på innan. Något för er ölälskare, de har hur många ölsorter som helst och serverar inte en stor stark el Carlsberg och de vanliga ölsorterna. Inredningen var mysig med mattor på väggarna och lite orientaliskt och det var en lagom ljudnivå och lagom mycket folk så man kunde sitta och snacka. Trevlig kväll allt som allt.
 
Noba i Vasastan
 
Mikael
 
Skaldjursgryta som var helt ok men inte värd 160 kr, vill du ha en förstklassig skaldjursgryta så går du till Linneterassen
 
Öl på Tre små rum. Jag har aldrig lärt mig att dricka öl, testade en körsbärsöl som inte ens smakade öl, gott!
 
Tre små rum, mysigt ställe
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: