callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Stockholm

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag är på besök i Stockholm nu. Åkte till Västerås i lördags och träffade släkten, det var superkul.
Sedan åkte jag till Stockholm i söndags och är här tills ikväll. Har umgåtts med min kompis här mest. Vi har avlagt det obligatoriska besöket på Kista galleria och shoppat lite, sovit ganska mycket och ätit god mat.
Imorgon börjar jag jobba efter ganska lång tid sjukskrivning (över en vecka). Det ska bli kul faktiskt.
Jag funderar redan på vad man ska göra på Nyår. Har ni några roliga planer?
Och så har jag fått ännu ett erbjudande på lägenhet i Karlstad, den här gången lite mindre lägenhet, mer centralt och lite billigare än förra erbjudandet jag fick som jag tackade nej till, så jag ska se om jag kan åka dit nästa helg och titta på det innan jag tackar ja. Det är spännande med flytt.
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: