callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag var jag på fika hos en mycket söt kompis och hennes familj. Hon hade bjudit in oss som pluggade ihop till tentorna sista terminen på läkarprogrammet.
Det var trevligt, goda scones och kul att se alla igen. De hade med sig varsitt barn med så lite livat blev det.
Efter det var jag på promenad med en annan vän som bor i närheten. Han visade mig Kvarnby och forsen där i Mölndal, rätt roligt och skönt med frisk luft.
Nu är jag hemma, helgen är snart slut och har gått allt för fort om ni frågar mig. Min resa till Karlstad gjorde ju att hela lördagen försvann.
Jag har fullt upp med att hitta lägenhet i Karlstad men skriver mer om det när jag vet hur det blir.
Imorgon blir det jobb men jag ska försöka ta det ganska lugnt på kvällarna denna veckan.
Vi hörs!
 
Riktigt goda scones
 
 Fina Emanuel
 
 Emanuel och Sigrid, lyckad bild tycker jag!
 
Söta Madde i ny frisyr hållandes Ingrids dotter Selma
 
 Spela piano är kul
 
 Sigrid testar med
 
 Emanuel leker hal ål
 
 Jag hittade mig definitvt en ny kompis, Emanuel är en riktig charmör
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: