callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ryggvärk och allmänna funderingar

Kategori: Allmänt

Hej!
Förlåt mig för den glesa uppdateringen på sistone!
Jag har varit hemma pga ett ryggskott i över en vecka nu. Hade ju ont för någon vecka sen, gick och jobbade ändå men fick gå hem en dag vid lunch då det kändes olidligt. Jag har haft ryggskott innan, det är jobbigt.
Så nu har jag varit sjukskriven en hel vecka. Ryggen känns bättre även om det inte är helt bra än. Jag har varit hos en naprapat och en vårdcentralsläkare. Kan säga att läkare överlag inte kan så där jättemycket om ryggar och ryggvärk, då är sjukgymnasterna mycket duktigare.
Det har varit tråkigt att gå hemma, man kommer verkligen ur sina vardagsrutiner. Men jag har haft tur och haft vänner som velat träffas så dagarna har ändå gått på något sätt. Jag kan säga att jag inte avundas de som är sjukskrivna på lång tid el arbetslösa. Det är ingen bra känsla att gå sysslolös.
I helgen är det släktträff i Västerås som vi har planerat länge, jag ska dit på lördag. Får se hur det går med tågfärd och att dessutom sova borta med min rygg. Men ioma det är bara är 1 gång per år vi ses allihopa vill jag inte ställa in det. Kommer sedan att åka till Stockholm i 2 dagar också.
Ja, inte så roligt inlägg kanske, men sånt är livet.
Vi hörs!
P.s Har fört över bilderna från min nya iPhone 6, så här får ni en exposé.
 
 
 
Le pain med Ida för några veckor sedan, de kan konsten att göra goda bakverk
 
Bokklubbsmöte och Ender´s game som jag tyvärr inte hann läsa ut. Trevligt möte ändå!
 
Har fått ganska långa fransar då jag inte har slitit på dem med ögonfransförlängning på ett bra tag. Vad tyckr ni, naturliga fransar el förlängning?
 
Jag i hissen
 
 Läkemedelslunch, man får en föreläsning om något läkemedel och läkemedelsföretaget bjuder på lunch, här om Valdoxan som är antidepressivt
 
 Jag köpte mig en ring i Iran i vitt guld
 
 Moi
 
 Vänterummet hos naprapaten, Citykliniken som ligger vid Domkyrkan
 
 Naprapatbesök, kostade 600 kr och hjälpte ingenting. Intressant upplevelse iaf.
 
 
 Jättegod mat och trevlig atmosfär på Pastahaus på Nordenskiöldsgatan i Linné. Prisvärd god mat, rekommedras varm!
 
Två älsklingstjejer, Ingrid med sin söta Selma
 
 Bebis som redan kan posera!
 
Selfie generation II
 
 Sötnöt
 
 Flygande Selma, 4 månader
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: