callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har haft en trevlig dag idag, lång sovmorgon och snabb frukost innan vi åkte och solade, alltså solarium. Det är inget jag rekommenderar för jag är osäker på cancerrisken men nu tar jag examen om några veckor och tänkte bli en gnutta brun tills dess. Det var både skönt och läskigt att ligga där i solariet. Sedan åkte vi till Freeport som är ett outlet. Jag hade aldrig varit där innan och verkligen älskade det. Tänk att de har en hel butik med finaste chokladen från Lindt, jag höll på att dö men köpte faktiskt ingen choklad, good girl! (det har blivit lite väl mycket sötsaker på sistone)
Jag hittade äntligen en klänning till examen och jag är så glad för jag höll på att bli stressad, så nu återstår ett par höga klackar och några smycken så är outfiten redo.
Ska hoppa i säng nu, har en tidig morgon imorgon.
Hoppas ni har haft en skön helg!
Vi hörs!
 
 Freeport i kungsbacka, bra shopping till superbra priser

Kommentarer


Kommentera inlägget här: