callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Magic Mike

Kategori: Allmänt

Hej hej!
jag såg filmen Magic Mike häromdagen från 2012. Det var en sådan film som jag ville se på bio när den hade kommit men det blev inte av. Jag gillar Channing Tatum (vem gör ine det?) och hela det här med manliga strippor som tema kändes lite kul.
Tyvärr tyckte jag inte alls att filmen levde upp till mina förväntningar. Det var absolut en del häftiga dansnummer osv men hela filmen kändes väldigt moraliserande, att den stackars strippan egentligen ville göra något annat i livet, att det är mycket droger och sex i den branschen och att ingen mår särskilt bra egentligen. Nu är det här säkert verkligheten i den branschen men filmen var inte kul. Den får 4 av 10 av mig.
Ganska glad att jag inte såg den på bio ändå.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: