callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Bokklubb Nr 7

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår träffade jag mina fina vänner i vår bokklubb. Vi räknade oss till att det var 7:de boken vi läste ihop, bra jobbat tycker jag. Vi sågs på Vino pasta due på Södra vägen som jag inte hade varit på tidigare. Det var en trevlig restaurang, jag hade råkat äta innan så för mig blev det förrätt och efterrätt bara. Det var mysigt att träffa tjejerna och Linns mage hade verkligen växt sen sist.
Boken vi hade läst Giganternas fall på lite över 800 sidor kan jag recensera i ett senare inlägg.
Idag är det vackert soligt väder. Får se om jag kommer ut på en promenad. Det är skönt med helg.
Vi hörs!
 
 
Fina vännerna Lisa och Linn
 
 
Gamla vänner
 
 
 Tiramisu och dessertvin på Vino pasta due på Södra vägen

 
 
Skål!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: