callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Otroligt trött

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag hade jag någon sorts kollaps. Kom hem från plugget och var så oförklarligt trött fastän jag sov helt ok inatt. Var tvungen att lägg mig och sov flera timmar. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk.
 
Överlag är jag väldigt trött dessa dagar. Tycker på något konstigt sätt att vårt schema på den här kursen är så kompakt men förmodligen är det jag som är ur form. Vi hoppar runt och ska vara på 100 olika ställen på en enda vecka och det är så tröttsamt. Jus den här veckan är vi på barnkirurgen, så idag hade vi föreläsningar, presenterade varsitt korta fall och sedan fick vi titta in på barnintensivvården. Puh! Det är intressant men jag är på något sätt totalt mätt, jag är trött på att vara student och vill ut och jobba. Men på något sätt ska man klara av den här sista terminen. Nu är det lite mindre än 3 månader kvar till examen, hoppas jag får lite energi någonstans ifrån.
Jag måste ta mig tid att söka några jobb till hösten. Mycket att göra just nu helt enkelt.
Vi hörs kära läsare!
Tjingeling!
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Hang in there. Tiden kommer bara springa iväg dessa 3 månaderna :)

    Svar: Tack snälla! :)
    Nasha

    2014-03-05 | 13:23:51
    Bloggadress: http://haannae.blogg.se

Kommentera inlägget här: