callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Besök

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår fick jag besök av min mamma och Sebastian. Det var så länge sedan vi sågs, i julas faktiskt. . Imorse var vi på café och åt frukost. Vi hade tänkt Egg and milk på Övre husargatan men väl där var det så crowded så vi fick gå till Ethel´s på Linnégatan som jag iofs gillar också. Det var så god brunch som det alltid är, rekommenderar det starkt till er som inte varit där.
 
Sedan var vi en sväng på Hisingen och tog med Sebbe till Toys r us. Sedan var vi på Lensway med mamma som skulle skaffa nya glasögon, hon köpte ett par skitsnygga. Det är verkligen en optiker som är prisvärd, de har en butik vid centralstationen där man kan göra synundersökning och titta på bågarna och sedan postar de hem brillorna.
Sedan var vi i Nordstan och Sebbe kollade på en utställning med helikoptrar som de hade. Vi tog också en sväng till Fyrgott och köpte godis. Jag är så himla trött nu, brukar kanske inte springa omkring så mycket på helgen i vanliga fall. Men det är förstås kul att träffa mamma och lillebror.
 
Imorgon vill de gå på Universeum och jag får se lite om jag följer med. Fatta vad dyrt det är, 120 kr för barn och 175 för vuxna. Tycker faktiskt det är ganska mycket pengar och mamma blev också förvånad. Det är synd om familjer som inte har så mycket pengar och kan ta sina barn på sådana aktiviteter.
Nu är jag supertrött, ska kanske lägga mig och läsa lite innan jag somnar.
Vi hörs!
 
 
Jag var på bokrean i veckan som gick. Köpte en fransk ordbok till mig och 3 presenter
 
 Sebbe öppnar sin present innehållande boken Mamma Mu läser
 
 Äter mat och ser på film
 
 TOYS R US Backaplan
 

Helikopterutställing Nordstan
 
Me and my mum
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: