callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Skur

Kategori: Allmänt

 
 
Hej!
Jag håller på att bli helt förstörd av den här ledigheten, hjärnan har liksom helt glömt hur man stressar. Har tom tagit en eftermiddagstupplur. Hehe...
Idag var jag på en skön promenix till Botaniska. Det var varm och härligt. Lagom till det att jag skulle till restaurangen där och köpa vatten så började det störtregna. Jag fick gömma mig därinne tills det lugnade sig något.
Annars har jag inte gjort mycket, men ikväll ska jag ut och dricka några glas vin. Ska bli kul!
Vi hörs!
 
 
Många som tar studenten dessa dagar, här vid Gustav Adolfs torg
 
 
Annedalskyrka
 
 
 Moi, innan det började ösregna
 
 Näckros
 
 Vackra Botaniska
 
Snygg design
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: