callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Skön sommardag

Kategori: Allmänt

Hej!
Det var den första lediga dagen av 2 veckors semester jag har i sommar. På morgonen var jag och Ingrid på promenad i Slottskogen, vädret var verkligen strålande. Sedan gick jag och handlade mat. Nu på eftermiddagen gick jag till Trädgårdsföreningen och satt och läste lite i en bok jag hade med mig. Det har varit en mysig dag. Göteborg är verkligen en bra sommarstad med oaser mitt i stan och mycket att göra annars också.
Vi får se hur vädret blir imorgon så får man styra upp dagen utefter det.
Ha en fin kväll!
 
Så fint i Slottis
 
 
Nöjd med brännan
 
 
 Min favorit preggo!

 
Trädgårdsföreningen mitt i stan
 
 
 
Fina blommor
 
 
Jag förstår dem som väljer att gifta sig här
 
 
 Fin staty
 
 
Läsandes nästa bok till bokklubben
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: