callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Second day

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag håller på att vänja mig vid att vara ledig.
Idag lagade jag lasagne. Jag har handlat grejer för att laga lasagne säkert 2 eller 3 gånger det senaste halvåret men har bara inte hunnit göra det. Så idag lagade jag en skitgod lasagne med köttfärssås och aubergine med egen ostsås och allt. Det blev terrific, så nöjd.
Sedan var jag i Frölunda för att träffa min goda vän Krish. Vi fikade på Adams café och pratade en massa och efteråt gick jag i några affärer. Jag gillar verkligen shoppingen på Frölunda Torg, är ganska trött på Nordstan och tycker Frölunda är så mycket lugnare. Det blev en senapsgul blus från H&M och några nya underkläder. Nu på kvällen har jag sett en film som heter The Pill. Netflix tar priset när det gäller udda filmer.
Imorgon ska jag ha tjejmiddag för några vänner, tänkte ge mig på något som jag har velat laga ett tag men aldrig gjort nämligen Flygande Jakob, ingen aning om det är gott eller inte. We sall see!
Ok, ha det gött kära läsare!
 
 
Lasagne, nom nom nom!
 
Fika på Adams café Frölunda Torg, åt en bubbie som var glass med ett deghölje, är det den nya macaron el?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: