callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lugn fredagkväll

Kategori: Allmänt

Hur sköna är inte fredagkvällarna? Den här arbetsveckan gick i en blinkning tycker jag. Helt plötsligt var det fredag. Tycker det är värt att jobba bara för att känna helgkänslan när fredagen kommer. Jag fick dessutom min första lön i veckan, även om det bara var en halv lön då jag började jobba först i mitten av juni. Det är soft.
Igår var jag trött och var dessutom tvungen att gå och handla mat så det blev en hemmakväll. Gick faktiskt och la mig extremt tidigt vilket gjorde att jag var vaken strax efter 7 imorse. Imorgon ska jag satsa på att sova längre.
En god vän till mig kommer och hälsar på i helgen så det ska bli kul. Ikväll är utgång planerad och imorgon får vi se. Vet inte om vi borde gå till Lounge el testa The Docks som öppnar ikväll, får se.
Göteborg visar sig från sin sämsta sida, regnet öser ner, så det är lite tråkigt.
Nu ska jag städa lite och börja förbreda lunchen innan jag hämtar min kompis på tåget.
Ha en fin helg!
 
 
Fredagsmiddag
 
 Efterrätt
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: