callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helg

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Igår var vi ute, till mitt favoritställe Lounge. Det var väl en kul kväll. Men samtidigt slås jag av hur ytlig och falsk den världen är med ytliga bekantskaper, alla är överdrivet trevliga mot varandra men det är liksom inte på riktigt. Jag vet inte, det känns som att jag genomgår någon sorts förändring i livet nu och är väldigt sugen på en nystart, jag har sett det här och gjort det redan känns det som, ge mig något nytt. Och något nytt kommer det förmodligen at bli på ett el annat sätt snart nu när jag är färdig med utbildningen och ska ta nästa steg.
Annars ska jag fixa inför festen imorgon idag, laga mat osv. Det ska bli skoj.
Vi hörs då!
 
Jag, solveig och hennes vän Erika
 
 Två långa brudar
 
 Lounge
 
 

Kommentarer

  • Carma säger:

    Hoppas att ni har haft en undrar kväll med vänner och bekanta. En genuin person som du, förtjänar allt det bästa i alla de situationer o val som väntar . Glöm bara inte att forgiveness är en av de viktiga delarna utan den så dör även en vackraste rosen :(

    //a ghost

    Svar: Väldigt kryptisk kommentar. :) Jag vet inte om det är någon speciell jag skulle behöva förlåta, är ganska fine med allt och alla faktiskt. :)
    Nasha

    2014-06-16 | 02:11:03

Kommentera inlägget här: