callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Planerar....

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Nu har jag påbörjat barnkursen. Idag hade vi besök av barn i alla åldrar från 2 dagar upp till 4 år, de var supersöta. Vi skulle få ett hum om hur de utvecklas.
Just nu känns det som att det händer ganska mycket, dagarna och veckorna går superfort och jag har roligt. Men plugget ska man också hinna med. Ikväll skulle jag plugga men fastnade på Zalando och shoppade lite istället, livsfarligt men kul!
Jag har redan börjat fundera lite på Alla hjärtans dag. Det är ju inte superlänge kvar. Det är en dag jag alltid tyckt är rolig. Förra året var vi ett gäng kompisar som åt middag ute, får se vad man hittar på iår. Det är dessutom på en fredag, perfekt! Vad ska ni göra på Alla hjärtans dag?
Jag ska fortsätta läsa lite nu, har dugga på fredag.
Vi hörs!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Manda säger:

    Tack för senast ! :) Va jättemysigt att ses igen ! Ska kolla upp Alla-<3-dag, vet inte om jag är i Gbg då än . Men vi hörs . Ha det super ! Kram

    Svar: Hej gumman! Tack själv, det var riktigt mysigt! Hoppas du kan vara i GBG då, hade varit kul att se dig! Kram
    Nasha

    2014-01-22 | 00:23:39
    Bloggadress: http://mandysander.blogg.se

Kommentera inlägget här: