callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lite bättre

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag mår jag pyttelite bättre. Fryser och är hungrig och allt annat konstigt så om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag var sjuk men det är jag inte.
 
Idag var jag på kontoret efter lunch för ett möte med min handledare och sedan satt jag och jobbade lite på min uppsats. På kvällen var jag med min kompis Filip och tittade på en lokal som jag kan ha fest i. Sedan drog vi till en sportbar och åt mat, drack ett glas vin mitt i veckan och åt efterrätt. Det kändes lyxigt på en onsdag. Överlag har jag frossat denna veckan, något jag får rätta till nästa vecka, I promise! Ibland måste man helt enkelt frossa, jag lovar!
 
Idag fick jag äntligen en klänning jag hade beställt på Zalando. Den var fin och jag blev skitnöjd, ni får se den snart för jag ska ha den på en examensfest på lördag. Nyårsklänningen var också från Zalando, de verkar kunna det här med klänningar helt enkelt.
Nu ska jag dricka upp min stora kopp te och se om jag eventuellt kan tina upp, brrr....
Hörs!
 
 
Fish & chips på Glenn sportsbar på friggagatan. Helt ok för en onsdag!
 
Mitt eminenta sällskap har minnsann tränat på sin pose!
 

En riktig jä... synd!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: