callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hej!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Jag har haft en bra helg och försökt ta det ganska lugnt då veckorna som har gått har varit ganska jobbiga med många föreläsningar och tidiga morgonar och långa dagar. Nu i veckan ska jag vara på en avdelning på barnsjukhuset, det blir första gången jag jobbar med barn och det ska bli väldigt spännande.
 
I fredags hade vi fredagsmys och bara tog det lugnt, i lördags fyllde en bekant år som vi firade, blev även utgång till Push, var kul, jag kände nästan ingen på festen men det var ett skönt lättsamt gäng. Idag har jag ätit en ordentlig söndagfrukost och sedan inte gjort så mycket. Ska se till att laga någon mat för veckan och sedan kanske plugga lite, veckorna går och man har inte så himla mycket pluggtid och helt plötsligt är det tenta i mars.
Hoppas ni har haft en bra helg också!
Vi hörs!
 
 
Fredagsmys, fick även blommor som gjorde mig både överraskad och glad
 
Glad på fest
 
 Några av gästerna
 
 Birthday girl
  
Goda vänner

Söndagsfrukost
 
Superfina presenter jag fick av min goa kompis Lisa i veckan, champagne, produkter från Rituals (nytt för mig), praliner, Plaza och medföljande film, det är dukat för mys!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • david säger:

    Som vanligt är du ljuset i hela festen :)

    Svar: Tack! Det var en kul fest! :)
    Nasha

    2014-01-28 | 01:09:02

Kommentera inlägget här: