callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Utekväll

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår var vi ute en sväng. Det var så himla lagom, drack lagom, var ute lagom sent och stället vi var på var mysigt. Noba i Vasa som jag inte varit på innan. Det är rätt ungt folk där men inredningen var mysig och fin och det var inte alltför svårt att få bord. Bra kväll helt enkelt.
Idag har jag inte gjort så värst mycket, ska på viktväktarna och sedan en födelsedagsfika som 2 vänner har ihop. Ska bli kul.
Imorgon ska jag gå i exil, ska åka till Skövde och vara där till torsdag. Det ska väl bli sådär att bo på hotell själv men jag får väl göra det bästa av det. Ska vara på sjukhuset där, blir nog spännande.
Vi hörs då!
 
 
 
 
Maten jag lagade igår, fläskfilé, svamp och paprika
 
Fint sällskap på Noba
 
Moi
 
Snällbild
 
Haha.....
 
Who´s the boss?
 
Gjorde fransarna i veckan och är rätt nöjd med resultatet
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: