callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Söndagsfika

Kategori: Allmänt

Hallå!
Hur är läget? Här är det bra. Ikväll var jag på ett trevligt fika som 2 gamla kursare som fyller år hade. Avslappnat och väldigt kul att träffa alla. Och gott var det! Oj vad jag har syndat!
Jag var ju på viktväktarna också, hade gått ner senaste veckan men har ändå gått upp sen i julas så nu är det bara ner som gäller.
Ska packa nu och göra mig iordning för imorgon bitti åker jag till skövde.
Ha det!
 
 
 
Nam nam nam.....
 
 Trevligt sällskap
 
Nya och gamla bekanter
 
En av födelsedagsflickorna iförd sin present
 
 
 
 

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Kul att se dig och tack för presenten :) Ha det så kul i Skövde, himla trevlig stad ju!

    Svar: Ja gumman det var kul i Skövde även om det var en intensiv vecka. Stort sjukhus ju! :)
    Nasha

    2014-02-09 | 21:53:32

Kommentera inlägget här: