callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ledig dag

Kategori: Allmänt

 
Hej!
Jag var ledig idag, hann iaf laga mat och tvätta, pluggade däremot alldeles för lite, fastnade litegrann framför datorn (hemskt lätt hänt).
Jag behöver en klipptid, mitt hår är slitet och även om jag sparar håret behöver man toppa sig ibland. Tur att min frisör är så snäll med sina tider då, hon lyckas alltid klämma in mig i sitt schema, får ringa henne under veckan.
 
Imorgon ska jag gå och fix mina ögonfransar, nu var det länge sen, slutade ju när mina egna fransar var slitna, men nu är de normala igen så nu åker ett nytt sätt ögonfransförlängningar på. Ska bli kul!
Försökte okså boka tid för pedikyr men det hade de inga. Jag går på Lily Garden spa på Drottninggatan, det är absolut ingen superflashig salong men deras priser är helt oslagbara.
 
Imorgon befinner jag mig på barnakuten, ska bli spännande, jag känner inte att jag kan jättemycket än så det blir ett bra tillfälle att lära sig. Vi har förstås handledare så här i början som man kan fråga.
Nu duschen och sedan sängen!
God natt på er!
 
 
Ungefär den effekten man kan förvänta sig av en ögonfransförlängning, ska bli kul att snygga till sig lite imorgon!
(bild lånad från nätet)
 

Kommentarer

  • Eddy säger:

    Hej, tänkte gå och fixa ögonfransarna på Lily Garden spa på Drottninggatan. Med tanke på att du fixar dom där tänkte jag höra hur du upplever stället. Har du varit nöjd varje gång du varit där? Jag har läst lite blandade kommentarer så velar lite om jag ska boka en tid eller inte, men priset är ju oslagbart.

    Ha det bra :)

    Svar: Jag tycker definitivt du kan testa det en gång. Det kostar 400 kr så det är ett bra pris. Jag har faktiskt bara gjort mina fransar där så jag har inte mycket att jämföra med men jag har varit nöjd. Lycka till! :)
    Nasha

    2014-06-26 | 15:04:52

Kommentera inlägget här: