callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Teater

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag hade besök av en gammal god vän Linn idag tillsammans med hennes 4 månaders son. Det var mysigt att träffa dem. Man tittar lite annorlunda på sina vänner när man står inför att flytta. Jag har aldrig kollat så mycket på gamla bilder som jag gör nu. Typ vad har jag gjort med den kompisen genom tiderna och så har man facebook så man kan kolla efter. Jag har rent av blivit lite sentimental kan man säga.
Ikväll ska jag gå på teater och se Taretuffe. Känner mig lite kulturell ioma jag var på operan förra veckan. Det är några tjejkompisar som drar med mig idag. Jag har fortsatt ont i ryggen och borde kanske inte sitta på teater i flera timmar men samtidigt är biljetterna bokade och synd att låta det gå åt spillo. Hoppas ryggen håller.
Annars händer det inte mycket. Inte många dagar kvar till jul nu och jag har fortfarande någon julklapp kvar att köpa. Sebastian (min lillebror) har önskat sig kläder som H&M har slut på, jag skulle inte ha visat deras hemsida för honom!
Japp, vi hörs!
 
Jag glömde ta bild på Linn och lilla Ebbot idag, så här får ni en gammal bild på oss i början av utbildningen
 
En härlig utekväll
 
Och ännu en fin festkväll
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: