callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Kristina från Duvemåla

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag var jag ledig. Sov länge, solade, gymmade och sedan gav jag mig ut på stan med min kompis Filip. Vi var på en restaurang som jag varit lite nyfiken på, Göteborgs wok. Jag blev faktiskt trevligt överraskad. Det var en stor buffe fullt med skaldjur, grönsaker och kött och fisk som man kunde plocka ifrån, kocken tillagar sedan det åt en. Relativt billigt också, 169 kr. Jag åt mig mätt på musslor som jag älskar. Nom nom!
Sedan var vi på operan och såg Kristina från Duvemåla. Jag fick det av Filip i examenspresent så han hade köpt biljetterna redan i maj. Nu var de slutsålda. Det var en underbar musikal med fiffig scenografi och skådespelare med mäktiga röster.
Så jag är väldigt nöjd med min lediga onsdag, och nu är det bara 2 dagar kvar av jobbveckan innan det är helg igen, kan det bli bättre?
Vi hörs!
 
God mat på Göteborgs wok, ligger på Västrahamngata. Många sorters skaldjur, kött och fisk, kan rekommendera det!
 
Nom nom!
 
Glad nasha iförd sin jultröja!
 
Filip
 
 På Operan
 
 Väntar på att föreställningen ska börja
 
 När det började var det fullsatt
 
Julpyntat var det också!
 
Under pausen
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: