callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helgen

Kategori: Allmänt

Hej!
Helgen har gått superfort. Jag kom hem från Värmland i fredags. Igår var jag och min kompis Mikael och handlade till min födelsedagsfest som kommer snart. Vi köpte bl a en massa vin och en del mat. Det är roligt att förbreda fest men det hör ju inte till vanligheterna att man behöver laga mat till 15 pers så vi får se hur det går.
Idag har jag faktiskt bara varit hemma, bokade en skåpbil till min flytt till Karlstad tillsammans med min kompis Filip som ska hjälpa till med flytten. Jag har lagat lite mat och kollat på en serie.
Jag jobbar imorgon och tisdag och sedan bär det av till Stockholm för att fira Nyår. Det ska bli himla roligt.
Vad har ni för nyårsplaner?
Ha det bra så länge!
 
 
Saker som rör sig i mitt huvud just nu: Nyårsfest i Stockholm, jag behöver iofs inte göra mycket mer än at hoppa på ett plan dit....
 
Att fixa en bra födelsedagsfest bara 3 dagar efter nyår..
 
 Flytten som närmar sig med stormfart
 
 Och att skaffa hund, jag är så sugen även om jag inser att det kommer dröja ett tag innan det är möjligt. (bild lånad från en annons på blocket)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: