callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Värmland

Kategori: Allmänt

Hej!
I helgen var jag i Värmland där min mamma bor. Det var en skön helg, ganska fint väder, hann med en skogspromenad, middag med familj plus min morbror som kom på besök och en liten shoppingsrunda i Karlstad med mamma. Jag är glad att jag har mamma och landet för att balansera upp det här storstadslivet jag lever annars.
Fastän jag älskar Göteborg så mycket kan jag börja känna att jag är redo för något nytt nu, har aldrig stannat på samma ställe särskilt länge och nu börjar det klia i kroppen att flytta, vi får se.
Blev också stucken av en geting i helgen, 3:de gången i mitt liv.
Idag åskade det något förfärligt, var lite spännande fast det regnade något våldsamt så jag och mamma fick sitta i bilen och vänta ett tag innan vi vågade ta oss ut.
Imorgon jobb som vanligt.
Vi hörs!
 
Något helt annat än Göteborgs innerstad med allt folk och stå hej....
 
 Skön promenad
 
Letar ny stad att bo i, vill Karlstad ha mig tro?
 
Öppna vidder
Lugnet
 
 Fick spontanbesök av en familjevän med sina söta döttrar och så Sebastian
 
 Mammas två stoltheter, solrosen hon tar noga hand om och så jag
 
Idyllisk barndom?
 
Jag läsandes en bok i stolen sekunder innan getingen stack mig, outch!
 
Lillebror som har blivit stor
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: