callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Freeport

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår åkte jag och en vän till Freeport. Det är ju enklast att ta sig dit med bil men vi åkte tåg och det gick bra det med. Lite shopping blev det för oss båda, jag köpte lite fler presenter som jag ska ta med mig till Iran och några plagg till mig själv. Man kan hitta bra grejer där.
Och så gjorde vi ett besök i Lindtbutiken också. Om du gillar deras choklad så kommer du gilla den butiken.
Nu sitter jag och väntar på min mamma som ska komma med tåget och vara här tills vi åker imorgon.
Jag ska passa på och gå och sola, för sommarfärgen håller verkligen på att försvinna. Sedan kanske vi går på stan en sväng tillsammans och handlar det sista.
Ciao!
 
 Några av presenterna till vänner och släktingar i Iran. Det är onekligen enklare att köpa presenter till tjejer tycker jag
 
Lindtbutiken på Freeport, en himmel för chokladälskare med bra priser
 
 Dessa kulor är min favoritchoklad och på Freeport finns de i alla möjliga smaker. Favoriterna är kokos och Irish coffee
 
Moi under fikapausen igår

Kommentarer


Kommentera inlägget här: