callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Baby Selma

Kategori: Allmänt

Hej!
Då min kamera har varit i exil har jag inte hunnit lägga upp några bilder ifrån veckan som gick.
Det är första gången en av mina nära vänne får barn så när Ingrid och Alex fick en dotter vid namnet Selma var det en stor händelse. Det dröjde en månad innan jag fick hälsa på deras lilla ängel men roligt var det. Världens sötaste och snällaste lilla flicka som jag fick hålla i över 1 timme när hon sov i mitt knä, hög mysfaktor. Inget är så rogivande som att umgås med en liten bebis. Hoppas jag får hänga mer med deras lilla familj i höst.
 
Visst är hon söt?
 
Den lyckliga lilla familjen
 
 Kul att se att pappa är minst lika engagerad som mamma

 
Och så var jag och fikade med min fina vän Ida.
 
Fina Ida
 
Le pain i Nordstan, godkänt
 
 Våra glassar från Frozen yoghurt bar på Östra hamngatan, den med blåbär, granatäpple och färska kokosbitar är min, nam nam
 
 
 
Och så har jag ätit lite mat i veckan också som ni illa tvunget måste få se.
 
En av alla mina sallader
 
 Det är nog sista gången jag får näst intill frusen lax på min sushi eftersom jag nu framöver inte kommer gå tilll Super sushi. De borde kunna bättre som har sådan ruljans.
 
Jättegod pastasås med mixade skaldjur, räkor, musslor och bläckfiskringar
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: