callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helg

Kategori: Allmänt

Hej!
Helgen var alldeles för kort som vanligt.
Bio i fredags med en god vän, vi såg Noah, helt ok film. I lördags hängde jag med min älskling, pluggade även ett par timmar och på kvällen tog vi en fika med några vänner, sen körde vi till Kungälv och tillbaka helt sonika bara för att jag var sugen på att åka bil och lyssna på musik.
Idag umgicks vi ännu mer och nu på kvällen har jag varit hemma och pluggat. När det är seminarier med fall som ska förbredas tar de liksom aldrig slut. Jag har 5 seminarier denna veckan, poor me!
Annars är allt frid och fröjd. Jag är trött och ska ramla i säng nu.
Sov gott!
 
 
Moi
 
La pain Avenyn med Le bebe och ett par vänner igår

Kommentarer


Kommentera inlägget här: