callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jour

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag kom nyss hem från en kvällsjour jag gick på sjukhuset. Jobbar några pass i månaden vid sidan om plugget. Det gick bra och var en lugn kväll på jobbet.
Det slår mig vilka fina vänner jag har. Bara ikväll har jag pratat med goda vänner både på tel och på chat. Det är verkligen guld värt, speciellt när man inte har sin familj nära är det viktigt att man omger sig med kompisar som bryr sig.
 
Är allmänt trött nu. Har fortsatt ont i ryggen men det var faktiskt bättre idag.
Fick flera roliga förslag om saker att göra i helgen, ännu en gång tacksam för att jag har så snälla människor omkring mig. Som det ser ut nu så blir det tjejkväll/middag på lördag och sedan kommer en kompis hit på söndag och ska sova hos mig innan hon flyger från Landvetter på måndag. Ska bli kul. Förra helgen blev det ju mest hemma så det ska bli roligt att hitta på saker denna helgen.
Är det bara jag el är alla trötta på fredagar? Jag orkar liksom inte hitta på saker på fredagar längre, är helt slut. Vuxenlivet som smyger sig på? Haha! Än så länge är det bara tisdag och jag planerar redan helgen, hihi!
Jaja bäst att jag lägger mig nu.
Vi hörs!
 
 
Så här ser jag ut på jobbet
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: