callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helg

Kategori: Allmänt

Hej!
Den här helgen har jag mått konstigt. Igår skyndade jag mig hem från jobbet och skulle hem till en kompis på fest men mådde dåligt så jag kom inte iväg. Ont i rygg och axlar och huvudvärk.
 
Idag var jag på en långpromenad med en kompis till botaniska, jättemysigt.
Ikväll ville min granne och tjejkompis Solveig gå ut och hade förfest med ännu några vänner, jag var där lite på förfesten men mådde inte såpass att jag ville gå ut. Är yr och känner mig allmänt konstig. Det är nog en allmän muskelspännning el liknande, jag ska nog vila ikväll. Ska jobba imorgonkväll så jag hoppas jag är bättre tills dess.
Hoppas ni har en fin helg! Vi hörs!
 
 
Botaniska idag
 
 
 
 
 
Fiket/restaurangen i Botaniska trädgården är nog en av göteborgs finaste
 
 
 

Kommentarer

  • Samira - Driver en skolblogg säger:

    fina bilder (:

    Svar: Tack! :) Din blogg är också trevlig! ;)
    Nasha

    2013-09-14 | 21:52:14
    Bloggadress: http://dreamschool.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: