callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Barnkalas

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Helgen har kännetecknats av barnkalas. Min lillebror Sebastian fyllde 5 år. Jag är imponerad av min mamma och hennes man Johan som orkar ha fester, det kom ca 30 pers varav hälften var under 6 år, så det var ganska mycket liv. Stackars mamma var dessutom knallförkyld, så det var dukigt av henne att rodda det hela. Jag fick hjälpa till en del och det var skoj.
Sebastian fick massor av fina presenter och var jättenöjd. Det är kul att vara storasyster.
Annars var jag på en långpromenad idag ute på landet där mamma bor, man får liksom passa på när man är där. Det har varit en mysig helg helt enkelt.
Imorgon blir det projektarbetsskrivning som vanligt.
Hörs kära läsare!
 
 
 
Stolt storasyster innan kalaset
 
Tårta och fika
 
 Birthday boy
 
 Barnen
 
En av gästerna Liv
 
 Skogspromenad
 
 Värmlandsk skog
 
 Sebastian
 
 Vi målar
 
 Ville bara säga att den lilla legobilen tog 40 min att bygga och består av pyttesmå bitar, för er som inte vet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: