callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Måndag

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Hur är läget? Här är det bra, jag har haft en ganska typisk måndag. Gick upp (ganska sent) och åkte till kontoret. Där satt jag och pysslade med mitt projektarbete, sedan åkte jag hem (ganska sent) och åt lite och sedan har jag vait på en kvällspromenad med en kompis. Det var skönt och det är fortfarande rätt varmt ute, 10 grader ikväll. Helgen var jätterolig i Stockholm, så kul att byta miljö och träffa sina vänner.
Tänkte ge er dagens tips på hur man gör hösten roligare.
7. RING EN GAMMAL VÄN! Ja vi har alla bra vänner som vi inte hörs med ofta eller någon kompis vi har kommit ifrån lite. Det kan vara brist på tid, att kompisen har varit dålig på att höra av sig eller att man bor på olika håll och kommit ifrån varandra. Men inget kan vara så härligt som gamla vänner som känner en utan och innan och som man har många minnen med. Så vad väntar du på? Lyft luren och ring, bestäm en träff eller snacka lite bara, du kommer säkert göra kompisen glad samtidigt som det kommer göra dig själv gott. Att hålla kontakten med våra vänner ger oss en känsla av kontinuitet.
Ja nu ska jag sova snart, eller iaf lägga mig och läsa lite!
Vi hörs!
 
 
Jag och min kompis utanför Konserthuset i Stockholm
 
Gemensam egobild!
 
Ring din vän!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: