callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Spända axlar

Kategori: Allmänt

Hallå!
Hur är läget med er?
Jag har ont i ryggen och axlarna, min kropp tycker inte om att sitta vid datorn och skriva hela dagen, vilken otur att jag skriver projekt denna terminen då! Förutom det idag så har jag handlat mat och sedan varit på fika med 2 tjejkompisar. Var trevligt och det är alltid kul att sitta och skvallra lite! Hehehe! Onsdagar är min tröttdag, man har sovit för lite 2 nätter i rad och är helt enkelt trött. Om jag skulle vara ledig en dag i veckan skulle jag definitivt välja onsdag. Så det så!
 
Tänker att ni behöver ett nytt hösttips!
10.SKAFFA EN SVART POLOTRÖJA! Jag ska förklara. Alla ser sofistikerade ut i en svart polo och dessutom är det ett perfekt plagg dem där morgonarna då du helst vill ligga kvar i sängen, slippa umgås med männiksor och absolut inte vill jobba! Då kan du krypa in i din polo, den har en krage som skyddar dig mot allt det onda, du kan bara kura ihop dig och så är den svart så att du inte drar till dig några blickar utan får vara ifred.  Snyggt, tryggt och anonymt med andra ord, vissa höstdagar behöver man vara just det.
Nu ska jag pallra min sargade kropp (jättespända muskler som sagt) till sängen, läsa en stund och sova gott sen. Ska lyssna på en mycket känd suicidolog imorgon ( psykiater expert inom området självmord). Ska bli lärorikt.
Vi hörs!
 
 
En sådan där dag? Notera polon, och yes den är svart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: