callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sömn!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
12 timmars jobb igår och för lite sömn gjorde sig påmint idag. Jag var så trött. Har haft en lugn hemmakväll efter arbetet idag och sett sista avsnitten av New girl. Rolig serie som jag kan rekommendera.
Jag tänkte ge ännu ett hösttips.
11. SOV TILLRÄCKLIGT! Det finns inte något som bryter ner än så mycket som för lite sömn. Och speciellt viktigt blir det nu på hösten när det är kallt och mörkt. Vi behöver sova helt enkelt, så se till att sova så många timmar som din kropp behöver så kan du deala med allt som dyker upp under dagen.
Personligen fryser jag och blir superhungrig när jag är trött. Inte optimalt.
Ska fixa lite här nu och sedan hoppa i säng förhoppningsvis riktigt tidigt ikväll!
Tjingeling!
 
 
 

New girl om handlar om 4 excentriska rumskompisar.
 
För att inte må så här........
 
Måste man göra så här! Enkelt och skönt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: