callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helg

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har haft en jättelugn helg. Har inte gjort mycket alls, igår såg jag mest på serier, idag har jag varit och storhandlat och läst lite statistik, that´s it.
Ni får några bilder här...
 
 
Rolig serie jag har kollat på på Netflix, handlar om en vanlig tjej som råkar hamna i fängelse och henes skapader
 
Le petit café i Haga i fredags. Soppa och salladsbuffé för 70 kr. Bra priser och god scone, dock skämtade han i kassan med oss så mycket att det nästan blev lite jobbigt. Fin inredning, vi satt tex vid ett gammal symaskinsbord. Värt ett besök!
 
Ansisktsmask köpt på Åhlens
 
Resultatet, tror inte det gjorde ett dugg för huden(kan man ju inte heller förvänta sig för 20 kr) men det kändes lite kul när det hade torkat och man inte kunde röra ansiktet iaf!
 
Statistik, mycket glad att jag ine behöver syssla med detta särskilt ofta...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: