callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Stackars mig!

Kategori: Allmänt

Hej!
För första gången på länge var jag på väg att svimma på gymmet. Var på ett sjukt jobbigt pass som heter Shape, explosiva rörelser och mycket styrka av typen hoppa upp på en bräda, hoppa ner och göra en armhävning och göra det 20 gånger. Fy!
Jag är ju inte särskilt tränad men jag är heller inte svimningsbenägen vanligtvis. Det var iaf smått obehagligt när det svartnade för ögonen när 15 min var kvar av passet. Jag satte mig ner och sedan lämnade jag faktiskt passet, vill ju inte ramla ihop och slå ihjäl mig på SATS. Det passet får nog klara sig utan mig framöver.
Jag är fortfarande lite skakig men mår bra. Ska duscha och ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon kommer jag ha djävulskt träningsvärk.
Bye!   
 
 
 
Shape, passet som gjorde mig knäsvag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: